Şaşırmış durumda sosyal medyada değişik ne görürsem direk saldırıyorum vallaha💩
Kitap okumak,değişik müzikler,değişik videolar izlemek vs vs gibi aktiviteler ve kanepede yatmaktan başka yaptığım aktivite yok🌚
İşte arada dışarı çıkıyorum geceleri gündüzleri çıkamıyorum malum dışarısı kaynıyo😤
İşte arada da kafama esip bikaç test çözüyorum o kadar💁
Millet beach beach gezer ben evde kanepe kanepe oda oda geziyorum😔
BİRİ BENİ DENİZE ATSIN!!!
İsyan etme durumuna geldim gayrı😔
Gerçi karnımdaki açık durumda olan yara yüzünden giremiyorum bi süre denize😁
AMA OLSUNDU.KARNIMDAKİ YARA GEÇER GEÇMEZ BEACHLERE DAMGA VURACAĞIM(vuramadı)
SAHİLLERİ YAKACAĞIM(yakamadı)
Buda ufaktan bi isyan ediş gibi oldu ama OLSUNDUU.
Siktir git artık dediğinizi duyar gibiyim hadi ben gidiyorm kendinize cici bakın.
He ayrıca instagramada çok tatil fotosuyla doldurmayın.
Yaktırtmayın bana instagramı💩
Gerçi ben bookstagramım la bana noluyo?
Neyse hadi gittim ben çok kafa ütüledim🖐
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder